Wrocław, 03.04.2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu, ul. Ołbińska 32,
50-233 Wrocław zatrudni od zaraz na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę na stanowisku księgowej/księgowego w Dziale Finansowym / Sekcja Analiz Ekonomicznych i Kosztów
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- znajomość przepisów prawnych w zakresie związanym z wykonywaną pracą,
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość systemu KS-FKW (Kamsoft) dobrze widziana,
- min 3 lata doświadczenia w księgowości
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie m.in.:
- dekretowanie i księgowanie faktur zakupu materiałów i usług ewidencjonowanych bezpośrednio w koszty, sporządzanie dowodów PK i innych dowodów wewnętrznych,
- pozyskiwanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych niezbędnej
do prawidłowego rozliczania kosztów, - bieżące zasilanie modułu kosztowego w dane z otrzymanych zestawień i wykazów,
- miesięczne rozliczanie kosztów pośrednich i przenoszenie kosztów ośrodków pomocniczych na ośrodki finalne zgodnie z przyjętymi etapami,
- miesięczne sporządzanie kalkulacji wynikowych dla poszczególnych ośrodków,
- opracowywanie wszelkich analiz kosztowych wynikających z bieżących potrzeb zakładu,
- kalkulowanie kosztów badań oraz procedur i współpraca przy przygotowaniu cennika udzielanych odpłatnie badań, zabiegów i konsultacji,
- księgowanie kosztów wymagających rozliczenia w czasie „rozliczenia międzyokresowe kosztów”,
- w przypadku konieczności zastępstwo pozostałych pracowników Sekcji Analiz Kosztów oraz Sekcji Księgowości.
Osoby zainteresowane proszone są o kontrakt z Panią Martą Turczyk-Śniegoń – Głównym Księgowym pod nr tel. 071/79 84 606 (e-mail: mturczyk-sniegon@spzozmswia.wroclaw.pl), Panią Magdaleną Chaharyn – p.o. Zastępcy Głównego Księgowego
(e-mail: mczaharyn@spzozmswia.wroclaw.pl) lub Sekcją Kadr, Szkolenia i Spraw Socjalnych, pod nr telefonu71/79 84 614 (682) (e-mail: kadry@spzozmswia.wroclaw.pl).
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji we Wrocławiu (dalej SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu), ul. Ołbińska 32, 50-233 Wrocław, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor mgr Agata Lisiewicz-Kaleta.
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail iod@spzozmswia.wroclaw.pl lub pisząc na adres Administratora podany powyżej, z dopiskiem IOD.
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 22¹ ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust.1 lit. b i c RODO). Inne dane (poza wykazanymi przepisami prawa) zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą na podstawie zgody ( art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe, w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji umowy, świadczących usługi archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie stosownej umowy powierzenia i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a następnie będą niszczone.
Mają Państwo prawo do:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa);
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.